blog blog .

blog

چرا با رژيم گرفتن چاق مي شوم !

برخي از افرادي كه مي خواهند رژيم غذايي لاغري بگيرند برخلاف راهكارهايي كه براي لاغري در پيش مي گيرند، كارشان اثر بخشي ندارد. ما در اين مطلب از پرشين وي قصد داريم به بررسي شايع‌ ترين اشتباهات رژيم لاغري و علت چاق شدن با رژيم را بررسي كنيم.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۰:۴۱ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

بالابر باري

يكي از فعاليت هايي كه انرژي و زمان زيادي از فرد مي گيرد، حمل و نقل بار‌ و تجهيزات مختلف در فروشگاه‌ ها و مغازه‌ ها مي باشد. به خصوص در شرايطي كه فروشگاه، طبقاتي باشد كه بايد وسايل و يا اجناس را بين آنها جابجا نمود. امروزه استفاده از بالابرها گزينه بسيار مناسبي براي فروشگاه و مغازه مي باشد كه اجازه مي‌‌ دهد به راحتي بارها را تا ارتفاعات مورد نظر خود جا به جا كنيد. براي شرايط مختلف از بالابر‌هاي متفاوتي استفاده مي‌ شود كه هر كدام از آنها داراي ويژگي‌ ها و كاربرد مخصوصي هستند. به همين دليل در ادامه اين مطلب ما انواع بالابر باري مخصوص فروشگاه و مغازه را به شما معرفي مي كنيم. با ما همراه باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۹:۲۶ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

ديگر چاي كله مورچه اي يا باروتي نخريد / اين چاي ها چگونه تهيه ميشوند؟

چاي نوشيدني محبوب ما ايراني ها است و خيلي از افراد در روز مقدار زيادي چاي مي نوشند، بنابراين مهم است كه چايي را كه مي نوشند بسيار سالم باشد. ما در اين مطلب از پرشين وي قصد داريم از مضرات چاي كله مورچه و باروتي و چايي هاي كه طعم و اسان دارند، مطالب مفيدي را به اشتراك بگذاريم. تا انتهاي اين مطلب همراه ما باشيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۵:۲۴ توسط:blog موضوع: نظرات (0)